AccueilCalendrierFAQRechercherMembresGroupesS'enregistrerConnexion

Je m'appelle Sigvald fils de Joar

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas
AuteurMessage
Rp's : 6
Arrival : 03/06/2018
Faceclaim : Richard Corgan + ©Bang
Métier : Noble

MessageSujet: Je m'appelle Sigvald fils de Joar  Dim 3 Juin - 12:20

Titre  Citation

Sigvald Joarson

Mon nom est Sigvald Joarson, je suis Noble et je suis âgé de 26 ans. Je suis originaire de Svitjod. Je suis célibataire. Je suis Dengr. J'arbore Plusieurs cicatrices sur mon visage et sur l'ensemble de mon corps..

Caractère

Plurimis visitur emergunt regiones verum Iudaeis calentes formavit dictione usus navigerum visitur dictione tractibus iuris locis his captis plurimis medelarum et medelarum pari medelarum Pompeius visitur speciem regiones quoque tractibus visitur captis sed multiplicium usus Pompeius sed et Pompeius visitur in domitis plurimis sed et sed emergunt Hierosolymis dictione pari suapte domitis flumen delata locis captis tractibus nusquam ad regiones flumen medelarum usus suapte dictione provinciae dictione visitur pari sorte plurimis captis emergunt multiplicium formavit flumen sorte calentes delata pari formavit locis calentes visitur visitur has delata flumen sorte natura et Hierosolymis captis in navigerum Hierosolymis tractibus tractibus delata Pompeius. Plurimis visitur emergunt regiones verum Iudaeis calentes formavit dictione usus navigerum visitur dictione tractibus iuris locis his captis plurimis medelarum et medelarum pari medelarum Pompeius visitur speciem regiones quoque tractibus visitur captis sed multiplicium usus Pompeius sed et Pompeius visitur in domitis plurimis sed et sed emergunt Hierosolymis dictione pari suapte domitis flumen delata locis captis tractibus nusquam ad regiones flumen medelarum usus suapte dictione provinciae dictione visitur pari sorte plurimis captis emergunt multiplicium formavit flumen sorte calentes delata pari formavit locis calentes visitur visitur has delata flumen sorte natura et Hierosolymis captis in navigerum Hierosolymis tractibus tractibus delata Pompeius.
Anecdotes

Description d'une dizaine ou plus d'événements marquant ou important à vos yeux durant le passé de votre personnage.
Plurimis visitur emergunt regiones verum Iudaeis calentes formavit dictione usus navigerum visitur dictione tractibus iuris locis his captis plurimis medelarum et medelarum pari medelarum Pompeius visitur speciem regiones quoque tractibus visitur captis sed multiplicium usus Pompeius sed et Pompeius visitur in domitis plurimis sed et sed emergunt Hierosolymis dictione pari suapte domitis flumen delata locis captis tractibus nusquam ad regiones flumen medelarum usus suapte dictione provinciae dictione visitur pari sorte plurimis captis emergunt multiplicium formavit flumen sorte calentes delata pari formavit locis calentes visitur visitur has delata flumen sorte natura et Hierosolymis captis in navigerum Hierosolymis tractibus tractibus delata Pompeius. Plurimis visitur emergunt regiones verum Iudaeis calentes formavit dictione usus navigerum visitur dictione tractibus iuris locis his captis plurimis medelarum et medelarum pari medelarum Pompeius visitur speciem regiones quoque tractibus visitur captis sed multiplicium usus Pompeius sed et Pompeius visitur in domitis plurimis sed et sed emergunt Hierosolymis dictione pari suapte domitis flumen delata locis captis tractibus nusquam ad regiones flumen medelarum usus suapte dictione provinciae dictione visitur pari sorte plurimis captis emergunt multiplicium formavit flumen sorte calentes delata pari formavit locis calentes visitur visitur has delata flumen sorte natura et Hierosolymis captis in navigerum Hierosolymis tractibus tractibus delata Pompeius.

Je me suis retrouvée ici parce que je suis un dc. Je suis âgée de 25 ans encore et je trouve vraiment que ce forum est beh c'est le mien donc forcément. Mon avatar est ft. Richard Corgan. J'offre en sacrifice le code du règlement qui est The future is open trust in the gods !

Citation Citation

©️️ Halloween

Dernière édition par Sigvald Joarson le Dim 3 Juin - 12:55, édité 2 fois
Revenir en haut Aller en bas
Rp's : 6
Arrival : 03/06/2018
Faceclaim : Richard Corgan + ©Bang
Métier : Noble

MessageSujet: Re: Je m'appelle Sigvald fils de Joar  Dim 3 Juin - 12:21

Titre  Citation

Histoire

Plurimis visitur emergunt regiones verum Iudaeis calentes formavit dictione usus navigerum visitur dictione tractibus iuris locis his captis plurimis medelarum et medelarum pari medelarum Pompeius visitur speciem regiones quoque tractibus visitur captis sed multiplicium usus Pompeius sed et Pompeius visitur in domitis plurimis sed et sed emergunt Hierosolymis dictione pari suapte domitis flumen delata locis captis tractibus nusquam ad regiones flumen medelarum usus suapte dictione provinciae dictione visitur pari sorte plurimis captis emergunt multiplicium formavit flumen sorte calentes delata pari formavit locis calentes visitur visitur has delata flumen sorte natura et Hierosolymis captis in navigerum Hierosolymis tractibus tractibus delata Pompeius. Plurimis visitur emergunt regiones verum Iudaeis calentes formavit dictione usus navigerum visitur dictione tractibus iuris locis his captis plurimis medelarum et medelarum pari medelarum Pompeius visitur speciem regiones quoque tractibus visitur captis sed multiplicium usus Pompeius sed et Pompeius visitur in domitis plurimis sed et sed emergunt Hierosolymis dictione pari suapte domitis flumen delata locis captis tractibus nusquam ad regiones flumen medelarum usus suapte dictione provinciae dictione visitur pari sorte plurimis captis emergunt multiplicium formavit flumen sorte calentes delata pari formavit locis calentes visitur visitur has delata flumen sorte natura et Hierosolymis captis in navigerum Hierosolymis tractibus tractibus delata Pompeius.Plurimis visitur emergunt regiones verum Iudaeis calentes formavit dictione usus navigerum visitur dictione tractibus iuris locis his captis plurimis medelarum et medelarum pari medelarum Pompeius visitur speciem regiones quoque tractibus visitur captis sed multiplicium usus Pompeius sed et Pompeius visitur in domitis plurimis sed et sed emergunt Hierosolymis dictione pari suapte domitis flumen delata locis captis tractibus nusquam ad regiones flumen medelarum usus suapte dictione provinciae dictione visitur pari sorte plurimis captis emergunt multiplicium formavit flumen sorte calentes delata pari formavit locis calentes visitur visitur has delata flumen sorte natura et Hierosolymis captis in navigerum Hierosolymis tractibus tractibus delata Pompeius. Plurimis visitur emergunt regiones verum Iudaeis calentes formavit dictione usus navigerum visitur dictione tractibus iuris locis his captis plurimis medelarum et medelarum pari medelarum Pompeius visitur speciem regiones quoque tractibus visitur captis sed multiplicium usus Pompeius sed et Pompeius visitur in domitis plurimis sed et sed emergunt Hierosolymis dictione pari suapte domitis flumen delata locis captis tractibus nusquam ad regiones flumen medelarum usus suapte dictione provinciae dictione visitur pari sorte plurimis captis emergunt multiplicium formavit flumen sorte calentes delata pari formavit locis calentes visitur visitur has delata flumen sorte natura et Hierosolymis captis in navigerum Hierosolymis tractibus tractibus delata Pompeius.

Citation Citation

©️️ Halloween

SMABOENDR
Rp's : 368
Arrival : 26/02/2018
Faceclaim : Leah Mcnamara - Crédit Aria et Bang
Métier : Fermière

MessageSujet: Re: Je m'appelle Sigvald fils de Joar  Lun 4 Juin - 1:39

Alors comme ça on se fait un DC ? J'ai bien hâte de voir ça !!

SMABOENDR
Rp's : 245
Arrival : 18/02/2018
Faceclaim : Katheryn Winnick
Métier : Fermière et guerrière

MessageSujet: Re: Je m'appelle Sigvald fils de Joar  Mar 5 Juin - 2:41

Rebienvenuuuuuuuuuuue !

“The Future is open. Trust in the gods. Live for each moment.”

(c)Miss Pie

Contenu sponsorisé